Jak se odlišit od konkurence?

Aby bylo podnikání úspěšné, musí splňovat dvě základní kritéria. V první řadě je třeba zákazníkům nabídnout kvalitní zboží a současně je třeba se umět odlišit od konkurence, být jedinečný a pro zákazníky snadno rozpoznatelný. Se zdokonalováním produktů či služeb vám nepomůžeme, ale prozradíme vám, jak se od konkurence poměrně rychle vymezit a stát se lépe viditelným. Řeč je o corporate identity – poradíme, jak na ni vyzrát!

Proč musíte mít vlastní corporate identity?

Corporate identity (firemní identita) je velmi důležitou součástí každé firmy. Pro malého i velkého podnikatele je důležité, aby se od ostatních odlišoval a současně byl pro zákazníky dobře zapamatovatelný. Pokud na tuto oblast není kladen důraz, zapadne firma ve změti stovky dalších. Corporate identity je možné definovat jako jednotný firemní grafický styl, jako tvář firmy, která dostává různé formy například v podobě firemního loga, oblečení, reklamní kampaně apod. Je pokaždé jiná formou, ale vždy stejná obsahem.

Jak vypadá správně vytvořená corporate identity?

Aby firemní identita fungovala a působila na lidi, je třeba se zcela odlišit od konkurence. Je důležité se vymezit barvami, tvary a samozřejmě i stylem komunikace. Vytvořit dokonalou corporate identity je proto práce, kterou byste měli nechat na odbornících. Vy jim dáte vaši představu a know-how vaší firmy, zkušení odborníci všemu dají nápad a vytvoří váš firemní look. U tvorby firemní identity je extrémně důležité koncepční myšlení. Výsledný design musí odpovídat činnosti firmy, současně musí být pro všechny snadno zapamatovatelný a musí se odlišovat.

Výhodné spojení s GRADESI

Na vytváření corporate identity se v České republice specializuje grafické studio praha GRADESI. Za pomoci nejmodernější techniky tým z GRADESI vytváří originální návrhy, které baví. Dokáží nabídnout originální a podmanivou grafiku. Vytváření corporate identity v jejich podání není jen tvorba firemního loga. GRADESI nabízí komplexní služby, dokáží vytvořit i logotypy, web bannery, sazbu knih a katalogů, webdesign aj.

Podobné články